Un Guşter

My photo
Also known as Sven, The man downstairs from the man upstairs. The neighbour of the Beast. Chuck Norris, etc. Distributor of random thoughts via poetic parcels. Explorador y aventurero. Mephistofelically inclined towards Machiavellian methods. Too old to wander, too young to travel.

Thursday, November 13, 2008

Me voy para Panamea

Fu o saptămână lungă şi plină de evenimente, aş avea multe de zis, şi am multe de comentat.
Dar n-am chef. Pur şi simplu nu am chef. Sunt ca şi plodul ăla enervant din reclama pentru prezervative care ţipă şi zbiară la ta'su... Nu vreau să scriu în blog. Nu vreau! N-am chef!

Am nevoie de o pauză. Să nu mai am de-a face cu oameni, să intrerup contacul cu civilizaţia şi cu rasa umană. Din păcate, aici găseşti McDonald's-uri şi-n junglă. Aşa că mă duc în pana mea... adică în Panama.

E ciudat cum vechile mele glume încep să se adeverească... cum glumeam că mă duc în Panama în loc să zic pana mea, sau cum până acum trei luni ideea de a petrece anul nou pe plajă mi se părea o fantezie studenţească, o stupizdenie rebelă, o decizie de duminică dimineaţa sub influenţa cafelei cu sare. Dar unde credeţi voi că găsesc eu zăpadă aici?

Aşa că, dragii moşului... după ce ma întorc din Panamea şi m-am relacsat suficient, am să vă spun toate povestioarele marca "aş prefera să nu dar totuşi hai s-o auzim şi pe asta."

Până una alta... vă las cu un pic de muzică din colţul ăsta al globului. (Bine, tipul e Portorican, dar aici îl place lumea.)

1 comment:

Esk said...

Vreau sa stiu si eu cum ti-ai pus chestia aia de notat articolul, pliz :D
Hev fan in Panama si nu uita de cartea postala :p

PeSeu: si scoate-ti draga word verificationu' ca ma-nerfeaza